יום שלישי, 15 בינואר 2013

מדוע חשוב לרענן את התצוגה לעתים קרובות


1. לקוחותיכם הקבועים ייחשפו למוצרים שטרם ראו עד עכשיו. לקוחות קבועים בד"כ מסגלים לעצמם מסלול קבוע בחנות. שינוי התצוגה יגרום ללקוחות להבחין במוצרים שאולי פספסו בביקורים קודמים.



 2. שינוי התצוגה בחנות ומחוצה לה ייתן ללקוחות את התחושה שמשהו אצלכם התחדש וזה לכשעצמו שווה ביקור.




3. שינוי מיקום מוצרים בחנות מאפשר לכם לבחון את פוטנציאל המכירה שלהם. תוכלו לבחון האם הסיבה שמוצר נמכר פחות טמונה במיקום שבחרתם לו עד היום.




4. שינויים תכופים בנראות החנות מעניקים תחושה שהחנות בפעילות מתמדת...לקוחות יירצו להיות חלק מפעילות זו.




5. תצוגות מתחלפות לפי קונספט ובהתאם לחגים ומועדים ישאירו אתכם ואת לקוחותיכם מעודכנים.


6. ככל שיישמע מוזר, רענון התצוגה לעתים קרובות ישמור על חנות נקייה. בסידור המדפים לרוב מגלים אבק שהצטבר ושינוי על בסיס קבוע יאלץ אתכם או את העובדים שלכם לנקות מדפים...





7. ואחרון חביב להוליסטיים שביניכם - משנה מקום משנה מזל. בד"כ קשור לכל אותן סיבות שציינתי קודם אבל אם זה מה שיגרום לכם להיכנס לתנועה אז כן, שינוי מביא עמו אנרגיות חדשות לחנות! 


                     

-        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה