יום חמישי, 8 בנובמבר 2012

פרויקט צבע

אשתף אתכם בפרויקט הצבע שלי. זה התחיל ביריד של נתנאלה בנמל יפו, שם נפגשנו לראשונה, אני וצבעי הספרי של "קפזולה". כשראיתי אותם מוצגים בקופסאות בכל הגוונים האפשריים, ידעתי מיד שיום אחד הם יהיו שלי... זו הייתה אהבה ממבט ראשון...


היות והיה לי קשה לפתח את הקשר בין ההמונים ביררתי היכן הם בדרך כלל יושבים ולקחתי את מספר הטלפון. לא עבר זמן רב והגעתי לחנות ברחוב גאולה לבחור לי את האחד. 
תמונה מהבלוג של נתנאלה:


צבעי ספרי אלה הם באמת קסם, בקבוק ספרי הספיק לי לשלושת הדברים שתראו בהמשך.
השימוש פשוט, קל ואינו מלכלך (כמעט).




וזה הפרויקט של יעל, חברה טובה ופרטנרית מעולה למיזמים מסוג זה שבחרה בצבע כחול וצבעה את עגלת המטבח.
שדרוג מרענן!


בחרתי עבורכם תמונות מהרשת של פרויקטים בהם נעשה שימוש בספרי צבע.
הראשון מתוך הבלוג houseofmanyhues 


השני מתוך הבלוג den10studio 


לא פעם במהלך עבודתי עם חנויות אני מתבקשת לעשות "יש מאין", לנצל אמצעי תצוגה קיימים או לשדרג ריהוט מוכן.
לרוב מתקבלת תוצאה מוצלחת הרבה יותר מכל אפשרות יקרה אחרת או כזו שמעוצבת לפי הזמנה. 
אחת השיטות לשדרוג תצוגה בחנות היא באמצעות צבע. בתמונה הבאה תוכלו לראות אי מטבח של איקאה אשר הפך לדלפק מכירות בחנות "בוטן" ברמת השרון. הרהיט כמובן לא נצבע בספרי אלא בצביעה מקצועית.
תמונה מאתר איקאה: 


תמונה של דלפק החנות בוטן - כמה חן יש בשימוש שנעשה כאן!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה